Zarządzanie stadniną, jeździectwo z elementami hipoterapii

 

Zarządzanie stadniną, jeździectwo z elementami hipoterapii

TERMIN ROZPOCZĘCIA: PAŹDZIERNIK 2018

ADRESACI:
 

CEL:

 

ORGANIZACJA NAUKI

Studia trwają 2 semestry, 200 godzin zajęć dydaktycznych ( zajęcia w formie warsztatów oraz ćwiczenń)
Zjazdy odbywają się średnio co 2 tygodnie (sobota, niedziela).
Studia kończą się obroną pracy dyplomowej.

Program

WARUNKI PRZYJĘCIA:

  • o przyjęcie na Studia  mogą ubiegać się osoby, które ukończyły studia wyższe I lub II stopnia,
  • rekrutacja odbywa się bez egzaminów wstępnych,
  • ze względu na ograniczoną ilość miejsc, o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń,
  • warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest złożenie kompletu dokumentów.

Na studia w WSHiU możesz się zapisywać do wyczerpania limitu miejsc.

Krok 1

Rejestracja:

  • Rejestracja ON – LINE – elektroniczny system rejestracyjny – dostępny przez całą dobę, w którym będziesz posiadać własne indywidualne konto.
  • Wypełnij formularz ręcznie – pobierz pliki z naszej strony internetowej: kwestionariusz i prześlij na adres szkoły (z dopiskiem Biuro Rekrutacji).
  • Kwestionariusz studia podyplomowe – pobierz
  • Przyjdź do Punktu Rekrutacyjnego i wypełnij formularz na miejscu a pracownik Biura Rekrutacji własnoręcznie doda Cię do systemu.

Krok 2

Skompletuj wszystkie wymagane dokumenty i dostarcz je do Biura Rekrutacji. Możesz to zrobić:

  • osobiście,
  • za pośrednictwem osoby trzeciej,
  • pocztą tradycyjną,

Krok 3

Następnie otrzymasz login i hasło do Wirtualnego Dziekanatu ( gdzie znajdują się informacje o opłatach, planach zajęć, ocenach z egzaminów oraz ważne ogłoszenia).

Krok 4

Jeżeli Twoje dokumenty będą kompletne, otrzymasz decyzje o przyjęciu na studia a następnie umowę do podpisania, w której będą zawarte szczegółowo warunki studiowania.

Krok 5

Gdy twoja teczka będzie już gotowa dostaniesz do podpisania Ślubowanie. Odbierzesz legitymację i od tego momentu zostaniesz pełnoprawnym Studentem WSHiU!

Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osobowy
  • oryginał/ odpis dyplomu ukończenia szkoły wyższej
  • ksero dowodu osobistego
  • 2 zdjęcia ( 35mm x 45 mm )
  • zdjęcie w wersji cyfrowej

* Dostarcz komplet dokumentów do Biura Rekrutacji:

  • osobiście,
  • za pośrednictwem osoby trzeciej
  • pocztą tradycyjną na adres Uczelni (z dopiskiem biuro rekrutacji)

 

KIERUNEK KOSZT CAŁOŚCI OPŁATA MIESIĘCZNA (10 RAT)

 

W nazwie przelewu prosimy wpisywać:

Imię i nazwisko (w szczególnosci jeśli właściciel konta jest inny niż student np. rodzic) numer albumu oraz miesiąc opłaty

Wzór: Jan Nowak nr.122, 4/2016

 

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Facebook
Facebook
YouTube
Instagram