TERMIN ROZPOCZĘCIA KOLEJNEJ EDYCJI: PAŹDZIERNIK 2018

 

DLA KOGO?

  • dla osób, które interesują się problematyką kultury, chcących poszerzyć wiedzę dotyczącą marketingu i zarządzania, pisania biznesplanów i organizowania przedsięwzięć kulturalnych,
  • dla pracowników instytucji i ośrodków kultury, pełniących lub zamierzających ubiegać się o pełnienie funkcji kierowniczych w placówkach kultury,
  • dla pracowników samorządowej oraz rządowej administracji kulturą,
  • dla animatorów kultury,
  • dla osób chcących prowadzić własną działalność w zakresie realizacji projektów w obszarze kultury: teatru, muzyki, sztuki, ,

 

CEL STUDIÓW:

Zapoznanie studentów z praktycznymi i teoretycznymi aspektami działalności współczesnych instytucji kultury oraz ich specyfiką. Przekazanie wiedzy z zakresu prawnych, ekonomicznych, finansowych, społeczno-kulturowych aspektów funkcjonowania nowoczesnych struktur organizacyjnych instytucji kultury.

Absolwenci studium będą posiadali dodatkowo wiedzę na temat  ewolucji organizacyjno-społecznej instytucji kultury na przestrzeni dziejów jak i zostaną zapoznani  zarówno z aspektami w realiach rynkowych, jak i ściśle w służbie społecznej, w aspektach komercyjnych i zawodowych, jak i non profit oraz amatorskich.

 

ORGANIZACJA NAUKI:

Studia trwają 2 semestry, 180 godzin.
Zjazdy odbywają się średnio co 2 tygodnie (sobota, niedziela).
Formy zajęć: wykłady, konwersatoria, ćwiczenia, wycieczki.
Studia kończą się obroną pracy dyplomowej.

 

[su_row][su_column size=”1/2″]
OPIEKUN STUDIUM
dr hab. Olaf Bergmann, prof. WSHiU
[/su_column]

[su_row][su_column size=”1/4″]

[/su_column]
[su_row][su_column size=”2/3″]

Historyk, nauczyciel oraz muzealnik (kustosz dyplomowany Wielkopolskiego Muzeum Niepodległości w Poznaniu). Autor kilkunastu książek, w tym „Prawdziwa cnota krytyk się nie boi…” Karykatura w czasopismach satyrycznych Drugiej Rzeczypospolitej (Warszawa 2012) i Narodowa Demokracja a Żydzi 1918-1929 (Poznań 2015), a także kilkudziesięciu artykułów i recenzji, drukowanych w najbardziej renomowanych polskich czasopismach naukowych. historycznych.

 

Rekrutacja krok po kroku

WARUNKI PRZYJĘCIA:

  • o przyjęcie na Studia Podyplomowe mogą ubiegać się osoby, które ukończyły studia wyższe I lub II stopnia,
  • rekrutacja odbywa się bez egzaminów wstępnych,
  • ze względu na ograniczoną ilość miejsc, o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń,
  • warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest złożenie kompletu dokumentów.

Na studia w WSHiU możesz się zapisywać do wyczerpania limitu miejsc.

Krok 1

Rejestracja:

  • Rejestracja ON – LINE – elektroniczny system rejestracyjny – dostępny przez całą dobę, w którym będziesz posiadać własne indywidualne konto.
  • Wypełnij formularz ręcznie – pobierz pliki z naszej strony internetowej: kwestionariusz i prześlij na adres szkoły (z dopiskiem Biuro Rekrutacji).
  • kwestionariusz studia podyplomowe – pobierz
  • Przyjdź do Punktu Rekrutacyjnego i wypełnij formularz na miejscu a pracownik Biura Rekrutacji własnoręcznie doda Cię do systemu.

Krok 2

Skompletuj wszystkie wymagane dokumenty i dostarcz je do Biura Rekrutacji. Możesz to zrobić:

  • osobiście,

  • za pośrednictwem osoby trzeciej,

  • pocztą tradycyjną,

Krok 3

Następnie otrzymasz login i hasło do Wirtualnego Dziekanatu ( gdzie znajdują się informacje o opłatach, planach zajęć, ocenach z egzaminów oraz ważne ogłoszenia).

Krok 4

Jeżeli Twoje dokumenty będą kompletne, otrzymasz decyzje o przyjęciu na studia a następnie umowę do podpisania, w której będą zawarte szczegółowo warunki studiowania.

Krok 5

Gdy twoja teczka będzie już gotowa dostaniesz do podpisania Ślubowanie. Odbierzesz legitymację i od tego momentu zostaniesz pełnoprawnym Studentem WSHiU!

 

Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osobowy – pobierz
  • oryginał/odpis dyplomu ukończenia szkoły wyższej
  • ksero dowodu osobistego
  • 2 zdjęcia ( 35mm x 45 mm )
  • zdjęcie w wersji cyfrowej
  • opłaty Wpisowe 50 zł można  dokonać na nr konta (NEO bank 27 9068 1013 0000 0000 0173 2214)

 

* Dostarcz komplet dokumentów do Biura Rekrutacji:

  • osobiście,

  • za pośrednictwem osoby trzeciej,

  • pocztą tradycyjną na adres Uczelni (z dopiskiem Biuro rekrutacji)

KIERUNEK

 

*Promocja przy zapisie do końca czerwca -RABAT 20%

Wpisowe: 50zł

Nr konta: 27 9068 1013 0000 0000 0173 2214

W nazwie przelewu prosimy wpisywać:

Imię i nazwisko (w szczególnosci jeśli właściciel konta jest inny niż student np. rodzic) numer albumu oraz miesiąc opłaty

Wzór: Jan Nowak nr.122, 4/2016

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Facebook
Facebook
YouTube
Instagram