TERMIN ROZPOCZĘCIA KOLEJNEJ EDYCJI: PAŹDZIERNIK 2018

ZAPISZ SIĘ ON-LINE

ADRESACI:

Studia skierowane są do marketingowców, specjalistów ds. PR, pracowników agencji reklamowych oraz menedżerów ds. marketingu, a także do wszystkich osób zainteresowanych poszerzeniem wiedzy oraz nabyciem praktycznych umiejętności z obszaru nowoczesnego marketingu, w tym nauczycieli.

CEL STUDIÓW:

Celem studiów jest poszerzenie wiedzy, w szczególności z zakresu nowoczesnych narzędzi marketingowych, które mogą być wykorzystywane do budowania przewagi konkurencyjnej oraz komunikacji z szeroko rozumianym otoczeniem.Korzyścią jest możliwość zapoznania się z szeregiem nowoczesnych metod i trendów w zakresie działań marketingowych. Duża ilość praktycznych ćwiczeń, symulacji decyzyjnych oraz dyskusji daje możliwości podniesienia kompetencji, a także zwiększenie efektywności działań w praktyce.

 

ORGANIZACJA NAUKI:

Studia trwają 2 semestry, 245 godzin zajęć dydaktycznych ( zajęcia w formie warsztatów oraz ćwiczenń)
Zjazdy odbywają się średnio co 2 tygodnie (sobota, niedziela).
Studia kończą się obroną pracy dyplomowej.

 

 

Lp. Nazwa przedmiotów Liczba godzin  Punkty ECTS
1 Marketing 20 4
2 Komunikacja interpersonalna 10 3
3 PR i zarządzanie w sytuacjach kryzysowych 15 3
4 Logika dystrybucji 15 3
5 Badania marketingowe 15 4
6 Strategia produktu oraz zarządzanie portfelem produktów 10 3
7 Strategie cenowe i modele biznesowe 10 3
8 Techniki sprzedaży i obsługi klienta 10 3
9 Narzędzia i instrumenty promocji 10 3
10 Marketing mobilny i internetowy 10 3
11 Pomiar efektywności działań marketingowych, w tym audyt 5 2
12 Prognozowanie zjawisk rynkowych oraz wyznaczanie celów marketingowych i sprzedażowych 10 2
13 Planowanie marketingowe 10 2
14 Zawieranie umów na usługi marketingowe – prawne aspekty 5 2
15 Współpraca z agencjami marketingowymi, reklamowymi i badawczymi 10 2
16 Planowanie kampanii reklamowej 10 3
17 Praca indywidualna – projekt 10 5
18 Praktyka zawodowa 60 10
RAZEM 245 60

 

 

Rekrutacja krok po kroku

WARUNKI PRZYJĘCIA:

  • o przyjęcie na Studia Podyplomowe „Nowoczesny marketing” mogą ubiegać się osoby, które ukończyły studia wyższe I lub II stopnia,
  • rekrutacja odbywa się bez egzaminów wstępnych,
  • ze względu na ograniczoną ilość miejsc, o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń,
  • warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest złożenie kompletu dokumentów.

Na studia w WSHiU możesz się zapisywać do wyczerpania limitu miejsc.

Krok 1

Rejestracja:

  • Rejestracja ON – LINE – elektroniczny system rejestracyjny – dostępny przez całą dobę, w którym będziesz posiadać własne indywidualne konto.
  • Wypełnij formularz ręcznie – pobierz pliki z naszej strony internetowej: kwestionariusz i prześlij na adres szkoły (z dopiskiem Biuro Rekrutacji).
  • kwestionariusz studia podyplomowe – pobierz
  • Przyjdź do Punktu Rekrutacyjnego i wypełnij formularz na miejscu a pracownik Biura Rekrutacji własnoręcznie doda Cię do systemu.

Krok 2

Skompletuj wszystkie wymagane dokumenty i dostarcz je do Biura Rekrutacji. Możesz to zrobić:

  • osobiście,

  • za pośrednictwem osoby trzeciej,

  • pocztą tradycyjną,

Krok 3

Następnie otrzymasz login i hasło do Wirtualnego Dziekanatu ( gdzie znajdują się informacje o opłatach, planach zajęć, ocenach z egzaminów oraz ważne ogłoszenia).

Krok 4

Jeżeli Twoje dokumenty będą kompletne, otrzymasz decyzje o przyjęciu na studia a następnie umowę do podpisania, w której będą zawarte szczegółowo warunki studiowania.

Krok 5

Gdy twoja teczka będzie już gotowa dostaniesz do podpisania Ślubowanie. Odbierzesz legitymację i od tego momentu zostaniesz pełnoprawnym Studentem WSHiU!

 

Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osobowy – pobierz
  • oryginał/odpis dyplomu ukończenia szkoły wyższej
  • ksero dowodu osobistego
  • 2 zdjęcia ( 35mm x 45 mm )
  • zdjęcie w wersji cyfrowej
  • opłaty Wpisowe 50 zł można  dokonać na nr konta (NEO bank 27 9068 1013 0000 0000 0173 2214)

 

* Dostarcz komplet dokumentów do Biura Rekrutacji:

  • osobiście,

  • za pośrednictwem osoby trzeciej,

  • pocztą tradycyjną na adres Uczelni (z dopiskiem Biuro rekrutacji)

Opłaty

KIERUNEK KOSZT CAŁOŚCI OPŁATA MIESIĘCZNA (10 RAT)
MARKETING INTERNETOWY 5900 zł  5 015zł* 590 / 501,50 zł

 

*Promocja przy zapisie do końca czerwca – RABAT 20 %

  • – Przy zapisie do końca lipca – RABAT 15 %
  • – Przy zapisie do końca sierpnia – RABAT 10 %

Wpisowe: 50zł

Nr konta: 27 9068 1013 0000 0000 0173 2214

W nazwie przelewu prosimy wpisywać:

Imię i nazwisko (w szczególnosci jeśli właściciel konta jest inny niż student np. rodzic) numer albumu oraz miesiąc opłaty

Wzór: Jan Nowak nr.122, 4/2016

Rektrutacja:

tel.: +48 510 056 001

Doradztwo metodyczne:

tel.: +48 797 169 810

 

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial