Nowoczesny marketing
MOŻLIWOŚĆ DOŁĄCZENIA DO GRUPY z października 2018
TERMIN ROZPOCZĘCIA KOLEJNEJ EDYCJI: Marzec 2019
ADRESACI:
Studia skierowane są do marketingowców, specjalistów ds. PR, pracowników agencji reklamowych oraz menedżerów ds. marketingu, a także do wszystkich osób zainteresowanych poszerzeniem wiedzy oraz nabyciem praktycznych umiejętności z obszaru nowoczesnego marketingu, w tym nauczycieli.
[/one_second]
CEL STUDIÓW:
Celem studiów jest poszerzenie wiedzy, w szczególności z zakresu nowoczesnych narzędzi marketingowych, które mogą być wykorzystywane do budowania przewagi konkurencyjnej oraz komunikacji z szeroko rozumianym otoczeniem.Korzyścią jest możliwość zapoznania się z szeregiem nowoczesnych metod i trendów w zakresie działań marketingowych. Duża ilość praktycznych ćwiczeń, symulacji decyzyjnych oraz dyskusji daje możliwości podniesienia kompetencji, a także zwiększenie efektywności działań w praktyce.
ORGANIZACJA NAUKI:
Studia trwają 2 semestry, 245 godzin zajęć dydaktycznych ( zajęcia w formie warsztatów oraz ćwiczenń)
Zjazdy odbywają się średnio co 2 tygodnie (sobota, niedziela).
Studia kończą się obroną pracy dyplomowej.
Lp. | Nazwa przedmiotów | Liczba godzin | Punkty ECTS |
1 | Marketing | 20 | 4 |
2 | Komunikacja interpersonalna | 10 | 3 |
3 | PR i zarządzanie w sytuacjach kryzysowych | 15 | 3 |
4 | Logika dystrybucji | 15 | 3 |
5 | Badania marketingowe | 15 | 4 |
6 | Strategia produktu oraz zarządzanie portfelem produktów | 10 | 3 |
7 | Strategie cenowe i modele biznesowe | 10 | 3 |
8 | Techniki sprzedaży i obsługi klienta | 10 | 3 |
9 | Narzędzia i instrumenty promocji | 10 | 3 |
10 | Marketing mobilny i internetowy | 10 | 3 |
11 | Pomiar efektywności działań marketingowych, w tym audyt | 5 | 2 |
12 | Prognozowanie zjawisk rynkowych oraz wyznaczanie celów marketingowych i sprzedażowych | 10 | 2 |
13 | Planowanie marketingowe | 10 | 2 |
14 | Zawieranie umów na usługi marketingowe – prawne aspekty | 5 | 2 |
15 | Współpraca z agencjami marketingowymi, reklamowymi i badawczymi | 10 | 2 |
16 | Planowanie kampanii reklamowej | 10 | 3 |
17 | Praca indywidualna – projekt | 10 | 5 |
18 | Praktyka zawodowa | 60 | 10 |
RAZEM | 245 | 60 |
Rekrutacja krok po kroku
WARUNKI PRZYJĘCIA:
- o przyjęcie na Studia Podyplomowe „Nowoczesny marketing” mogą ubiegać się osoby, które ukończyły studia wyższe I lub II stopnia,
- rekrutacja odbywa się bez egzaminów wstępnych,
- ze względu na ograniczoną ilość miejsc, o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń,
- warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest złożenie kompletu dokumentów.
Na studia w WSHiU możesz się zapisywać do wyczerpania limitu miejsc.
Krok 1
Rejestracja:
- Rejestracja ON – LINE – elektroniczny system rejestracyjny – dostępny przez całą dobę, w którym będziesz posiadać własne indywidualne konto.
- Wypełnij formularz ręcznie – pobierz pliki z naszej strony internetowej: kwestionariusz i prześlij na adres szkoły (z dopiskiem Biuro Rekrutacji).
- kwestionariusz studia podyplomowe – pobierz
- Przyjdź do Punktu Rekrutacyjnego i wypełnij formularz na miejscu a pracownik Biura Rekrutacji własnoręcznie doda Cię do systemu.
Krok 2
Skompletuj wszystkie wymagane dokumenty i dostarcz je do Biura Rekrutacji. Możesz to zrobić:
-
osobiście,
-
za pośrednictwem osoby trzeciej,
-
pocztą tradycyjną,
Krok 3
Następnie otrzymasz login i hasło do Wirtualnego Dziekanatu ( gdzie znajdują się informacje o opłatach, planach zajęć, ocenach z egzaminów oraz ważne ogłoszenia).
Krok 4
Jeżeli Twoje dokumenty będą kompletne, otrzymasz decyzje o przyjęciu na studia a następnie umowę do podpisania, w której będą zawarte szczegółowo warunki studiowania.
Krok 5
Gdy twoja teczka będzie już gotowa dostaniesz do podpisania Ślubowanie. Odbierzesz legitymację i od tego momentu zostaniesz pełnoprawnym Studentem WSHiU!
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy – pobierz
- oryginał/odpis dyplomu ukończenia szkoły wyższej
- ksero dowodu osobistego
- 2 zdjęcia ( 35mm x 45 mm )
- zdjęcie w wersji cyfrowej
- opłaty Wpisowe 50 zł można dokonać na nr konta (NEO bank 27 9068 1013 0000 0000 0173 2214)
* Dostarcz komplet dokumentów do Biura Rekrutacji:
-
osobiście,
-
za pośrednictwem osoby trzeciej,
-
pocztą tradycyjną na adres Uczelni (z dopiskiem Biuro rekrutacji)
Opłaty
KIERUNEK | KOSZT CAŁOŚCI | OPŁATA MIESIĘCZNA (10 RAT) |
MARKETING INTERNETOWY |
*Promocja przy zapisie do końca czerwca – RABAT 20 %
- – Przy zapisie do końca lipca – RABAT 15 %
- – Przy zapisie do końca sierpnia – RABAT 10 %
Wpisowe: 50zł
Nr konta: 27 9068 1013 0000 0000 0173 2214
W nazwie przelewu prosimy wpisywać:
Imię i nazwisko (w szczególnosci jeśli właściciel konta jest inny niż student np. rodzic) numer albumu oraz miesiąc opłaty
Wzór: Jan Nowak nr.122, 4/2016