TERMIN ROZPOCZĘCIA KOLEJNEJ EDYCJI: PAŹDZIERNIK 2018

 

DLA KOGO?

Studia podyplomowe przeznaczone są dla absolwentów szkół wyższych na stanowiskach związanych z marketingiem. W szczególności dla:

  • – właścicieli firm
  • – dyrektorów i managerów
  • – pracowników marketingu, PR oraz sprzedaży
  • – specjalistów ds. e-marketingu

Zdobyta wiedza oraz umiejętności pozwolą w pełni wykorzystać potencjał Internetu zarówno tym, którzy chcą zaistnieć w Sieci jak i tym, którzy na co dzień wykorzystują go w prowadzonych działaniach marketingowych.

 

CEL STUDIÓW:

Celem studiów jest przekazanie aktualnej oraz kompleksowej wiedzy na temat wykorzystania możliwości Internetu w działaniach marketingowych i sprzedażowych firmy. Słuchacze zapoznają się z formułowaniem strategii marketingowej w Internecie, realizacją kampanii sprzedażowych, budowaniem wizerunku w Sieci, marketingiem wyszukiwarkowym, nowymi mediami społecznościowym, a także z analityką internetową.

 

ORGANIZACJA NAUKI:

Studia trwają 2 semestry, 200 godzin zajęć dydaktycznych ( zajęcia w formie warsztatów oraz ćwiczenń)
Zjazdy odbywają się średnio co 2 tygodnie (sobota, niedziela).
Studia kończą się obroną pracy dyplomowej.

 

Nazwa przedmiotów

Liczba godzin zajęć dydaktycznych

Moduł I. Podstawy marketingu internetowego.

Wprowadzenie do e-biznesu. 16
Inbound marketing. 16
E-mail marekting. 16

Moduł II. Google marketing.

SEO & Content marketing 16
Google Adwords 16
Reklama na YouTube 16

Moduł III. Nowe media społecznościowe.

Przegląd nowych mediów. 16
E-pr. Budowanie wizerunku w Internecie. 16
Facebook marketing 16

Moduł IV. Analityka internetowa.

Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie. Google Analytics 16

Moduł V. Seminarium. Projekt

Systemy informatyczne w ochronie zdrowia 32

 

 

Rekrutacja krok po kroku

WARUNKI PRZYJĘCIA:

  • o przyjęcie na Studia Podyplomowe „Marketing internetowy” mogą ubiegać się osoby, które ukończyły studia wyższe I lub II stopnia,
  • rekrutacja odbywa się bez egzaminów wstępnych,
  • ze względu na ograniczoną ilość miejsc, o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń,
  • warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest złożenie kompletu dokumentów.

Na studia w WSHiU możesz się zapisywać do wyczerpania limitu miejsc.

Krok 1

Rejestracja:

  • Rejestracja ON – LINE – elektroniczny system rejestracyjny – dostępny przez całą dobę, w którym będziesz posiadać własne indywidualne konto.
  • Wypełnij formularz ręcznie – pobierz pliki z naszej strony internetowej: kwestionariusz i prześlij na adres szkoły (z dopiskiem Biuro Rekrutacji).
  • kwestionariusz studia podyplomowe – pobierz
  • Przyjdź do Punktu Rekrutacyjnego i wypełnij formularz na miejscu a pracownik Biura Rekrutacji własnoręcznie doda Cię do systemu.

Krok 2

Skompletuj wszystkie wymagane dokumenty i dostarcz je do Biura Rekrutacji. Możesz to zrobić:

  • osobiście,

  • za pośrednictwem osoby trzeciej,

  • pocztą tradycyjną,

Krok 3

Następnie otrzymasz login i hasło do Wirtualnego Dziekanatu ( gdzie znajdują się informacje o opłatach, planach zajęć, ocenach z egzaminów oraz ważne ogłoszenia).

Krok 4

Jeżeli Twoje dokumenty będą kompletne, otrzymasz decyzje o przyjęciu na studia a następnie umowę do podpisania, w której będą zawarte szczegółowo warunki studiowania.

Krok 5

Gdy twoja teczka będzie już gotowa dostaniesz do podpisania Ślubowanie. Odbierzesz legitymację i od tego momentu zostaniesz pełnoprawnym Studentem WSHiU!

 

Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osobowy – pobierz
  • oryginał/odpis dyplomu ukończenia szkoły wyższej
  • ksero dowodu osobistego
  • 2 zdjęcia ( 35mm x 45 mm )
  • zdjęcie w wersji cyfrowej
  • opłaty Wpisowe 50 zł można  dokonać na nr konta (NEO bank 27 9068 1013 0000 0000 0173 2214)

 

* Dostarcz komplet dokumentów do Biura Rekrutacji:

  • osobiście,

  • za pośrednictwem osoby trzeciej,

  • pocztą tradycyjną na adres Uczelni (z dopiskiem Biuro rekrutacji)

Opłaty

KIERUNEK KOSZT CAŁOŚCI OPŁATA MIESIĘCZNA (10 RAT)
MARKETING INTERNETOWY 5900 zł  5 015zł* 501,50 zł

 

*Promocja przy zapisie do końca czerwca – RABAT 20 %

  • – Przy zapisie do końca lipca – RABAT 15 %
  • – Przy zapisie do końca sierpnia – RABAT 10 %

Wpisowe: 50zł

Nr konta: 27 9068 1013 0000 0000 0173 2214

W nazwie przelewu prosimy wpisywać:

Imię i nazwisko (w szczególnosci jeśli właściciel konta jest inny niż student np. rodzic) numer albumu oraz miesiąc opłaty

Wzór: Jan Nowak nr.122, 4/2016

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Facebook
Facebook
YouTube
Instagram